Egy farkas szerelme: Lorin gyerekkori balesete óta, látja mások jövőjét, amit persze mindenki elől titkol. A balesetben elveszti a szüleit, így ezután nagybátyja neveli, akinek a munka a mindene. Így Lorin hamar megismeri a magányt és megtanul önállóan élni. Élete egyik pillanatról a másikra változik meg, mikor új helyre költöznek, ahol az iskolában megismeri Damient és barátait.


Egy új élet reményében: Amy nem éppen egy átlagos lány. Kinézetre 18 a valóságban 87 éves. Mégsem vámpír vagy alakváltó, csak egy ember! Akinek élete abban a pillanatban megváltozik, amint Forksba érkezik.

Novella: Egy lányról, Zoéról szól, aki szülei halála után egy nyár erejéig La Push lakója lesz. Lehet, hogy ott is marad?



2011. június 15., szerda

23. fejezet Lorin


Damien szemszög

Mikor odaértem, nagy meglepetés várt. Megláttam Lorint és… Caroline-t?
Közben hallottam a fejemben Nate figyelmeztetését, hogy ők majd hátulról támadnak.

Gyorsan átváltoztam és vártam a megfelelő alkalmat.
- Kérlek ne bántsd őt! – hallottam meg szerelmemet.
- Nyugalom, ő is látni fogja a műsort! Megvárjuk míg szépen ideér és akkor… - kapta el hirtelen Caroline, erre már nem tudtam nyugton maradni.
- Nem kell rám várnod Caroline, itt vagyok. – léptem eléjük – Ne mert hozzányúlni Lorinhoz! – morogtam – Tessék itt vagyok neked én.

A következő pillanatban egyszerre több minden történt. Hallottam a fejemben Nate hangját:
- Most!
Majd láttam, ahogy Caroline hirtelen megmerevedik és ellöki magától Lorint, aki nekiesett egy fának és összeesett.

- Lorin! – üvöltöttem, és mit sem törődve Caroline-nal futottam Lorinhoz.
- Lorin, édes térj magadhoz. – szólongattam miközben felemeltem. Csak ekkor vettem észre, hogy a feje is vérzik és a lába között is.
- Ne! – kiabáltam. – Lorin!!!

- Damien, Damien! Figyelj rám! – hallottam meg Nate hangját. Nem tudom mennyi ideje szólongatott, én csak Lorint láttam magam előtt.
- Damien, el kell vinni Lorint a kórházba! Gyere elviszlek! – ez a mondat térített végleg magamhoz. 

Caroline-t már nem láttam sehol csak egy tűzrakást.
Nate-tel elkezdtünk futni Lorin kocsijához, mivel az volt legközelebb. Hála az égnek beindult.
Nate vezetett, míg én Lorinnal hátra ültem és szólongattam.
- Lorin, szerelmem térj magadhoz. Nem hagyhatsz itt édes, azt nem bírnám ki! Nélküled semmi vagyok… kérlek.

A kórházban, az orvos közölte, hogy azonnal meg kell császározni Lorint, különben elveszítjük a babákat.
Kint várakoztunk Nate-tel – mivel nem engedtek be – mikor megjelentek a többiek.
Mindenki itt volt, a lányok, Luc és Max, még a szüleim is, bár nem tudom őket ki értesítette.

- Hogy van? – kérdezték szinte egyszerre.
- Most császározzák, többet nem tudok, de még mindig nem tért magához, ezek a hülye orvosok meg nem akarnak beengedni hozzá! – róttam tovább köreimet a folyosó padlóján.
- Damien, - hallottam meg anyámat – nyugodj meg, Lorinnak és a babáknak is szüksége lesz rád!
- Nem tudok megnyugodni, amíg nem tudom meg, hogy Lorin jól van-e! – folytattam tovább a folyosó koptatását.

Nem tudom hány óra múlva – nekem éveknek telt – megjelent egy orvos és közölte, hogy a babák jól vannak és ha szeretnénk az újszülött osztályon megnézhetjük őket.

- És Lorin hogy van? – vágtam közbe.
- Még kómában van. Minden a következő két napon múlik.
- Bemehetek hozzá? – kérdeztem egyből.
- Igen, de csak egy ember jöhet be. – felelte szigorúan az orvos.

Szörnyű látvány volt a gépek között fekve, sápadtan látni szerelmem. Óvatosan megfogtam a kezét és magamban imádkoztam, hogy térjen magához.


Lorin szemszög

Elnyelt a sötétség. Nem tudtam mozgatni egyetlen tagomat sem. Néha mintha meghallottam volna Damien hangját, de a következő pillanatban már csak a csend vett körül.
Hiába szerettem volna válaszolni egyszerűen nem bírtam.

Nem tudom mennyi idő telhetett el, csak abban reménykedtem, hogy nem haltam meg. Szerettem volna látni a gyerekeimet, ráadásul ha meghaltam, akkor ők is. Így magamba mondogattam, hogy nem halhatok meg.

A hasam iszonyúan fájt, mintha kitéptek volna belőlem valamit. Aztán egyszer csak meghallottam valamit.

- Lorin édes itt vagyok, kérlek harcolj, harcolj értem… értem és a gyerekekért. – A gyerekekért?
- Itt várunk rád! Mindenki itt van. Fel kell hogy ébredj, még nem döntöttük el mi lesz a gyerekek neve. Én nélküled nem tudom eldönteni…Gyere vissza hozzám...


Tudom szemét vagyok, hogy itt hagyom abba, de nem véletlen. Kb. még két-három fejezet és befejezem ezt a történetet!

6 megjegyzés:

Anastasia Crine írta...

sziaa!
Először is végre friss..*.*
Caroline..pfúúú:@ gonosz...
azt hittem el fogja veszíteni a gyerekeit:(( de aztán mégse...(sóhajtás)
és igen gonosz vagy,hogy itt hagytad abba..
miért fejezed be a történetet?:O:(
puszii♥

Biuss írta...

Szia!
Örülök hogy végre hoztad a frisset. *.*
Úgy utálom azt a kis pöcs Caroline-t.... x"ddd
Jujj én is féltem, hogy mi lesz Lorinnal, és a gyerekekkel. :/ De a babáknak szerencsére nincs bajuk, viszont Lorin.... :"S
Istenem... remélem, hogy nem lesz semmi baja...
Igen, szerintem is gonosz vagy, hogy itt hagytad abba...
És mért fejezed be a törit? :O :"((
Puszii

gigi írta...

Sziasztok!

Arra gondoltam, hogy szavazást indítok és ha akarjátok, folytatom a történetet, de a gyerekekkel!

Puszi Gigi

Anastasia Crine írta...

én akarom,hogy folytasd *.*♥
az is jó,hogyha a gyerekekkel csak ne hagyd abba :)
puszii

demon írta...

szia ez nagyon jó gratulálok remélem minden rendbe jön
puszy

Bella írta...

woow woow és woow
na Caroline elintézve... azt írtad, hogy a gyerekekkel folytatnád... ugye nem akarod megölni a szülőket???? :O
na siess a kövivel ):
puszi