Egy farkas szerelme: Lorin gyerekkori balesete óta, látja mások jövőjét, amit persze mindenki elől titkol. A balesetben elveszti a szüleit, így ezután nagybátyja neveli, akinek a munka a mindene. Így Lorin hamar megismeri a magányt és megtanul önállóan élni. Élete egyik pillanatról a másikra változik meg, mikor új helyre költöznek, ahol az iskolában megismeri Damient és barátait.


Egy új élet reményében: Amy nem éppen egy átlagos lány. Kinézetre 18 a valóságban 87 éves. Mégsem vámpír vagy alakváltó, csak egy ember! Akinek élete abban a pillanatban megváltozik, amint Forksba érkezik.

Novella: Egy lányról, Zoéról szól, aki szülei halála után egy nyár erejéig La Push lakója lesz. Lehet, hogy ott is marad?



2011. június 29., szerda

25. fejezet Meglepetés

Sziasztok! Jövő héten hozom a befejező dupla részt! Amint látom nagyon szoros a verseny a folytatás gyanánt, így arra gondoltam, hogy amelyikre több szavazat érkezik azzal folytatom, de ígérem utána megírom a másik történetet is.
Amúgy nagyon örülök, hogy ennyien szavaztatok. Köszönöm!
Nem felejtettem el Emmett történetét sem, ígérem nemsokára abból is hozom a folytatást. Sajnos a hétvégén nem tudok feltenni új fejezetet, mivel esküvőre megyek és csak hétfőn jövök haza. De ígérem szerdán fent lesz a befejezés. Puszi


Damien szemszög


Hála az égnek Lorin felébredt a kómából. Nem is tudom mi lett volna velem nélküle.
Na jó tudom! Bár nem a saját halálomtól féltem, hanem attól, ha mi meghalunk mi lesz a gyerekekkel. Tudom lett volna ki felneveli őket, hisz itt vannak a szüleim, akik már most alig bírnak elszakadni tőlük, ráadásul ott vannak a többiek is.

Sarah és Matt. Nagyon tetszik a nevük, jó ötlet volt, hogy a fiúnak én adtam nevet, míg a lánynak Lorin. Egyszerűen imádtam őket, de nem csak én mindenki.

Miután Lorint kiengedték a kórházból, csak úgy repült az idő. A szüleim nagyon sokat segítettek a kicsik körül, bár nem is kellett kérni őket.
Anyát szinte el sem lehetett rángatni Sarah mellől. Na nem mintha Matt-et nem szerette volna, csak végre kiélhette magát, lányos nagymamaként. Apával nagyon szerettek volna egy kislányt is utánam, de a farkas dolog miatt nem lehetett.

Nem tudom nekünk lehet-e még gyerekünk Lorinnal, most már úgy érzem bármi megtörténhet, de ha mégsem születik én így is nagyon boldog vagyok.
Körülbelül két hónaposak már a kicsik, nagyon nyugodt babák… vagyis Sarah nyugodt, míg Matt alig fér a nadrágjában maradni. Már most állandóan mocorog és követeli a jussát. Ha Lorin véletlenül Sarah-t eteti meg előbb, végig ordítja az egészet, míg rá nem kerül a sor. Mégis imádni való kisfickó.

Lorin pedig ki van virulva a gyerekek mellett. Néha félek, hogy mennyire lefáraszthatja a két gyerek, de nem látszik rajta. Egyszerűen gyönyörű és csodás anya.
Már napok óta tervezem, hogy kérjem meg újra a kezét, hogy végre kitűzzük az esküvőt. Tudom, hogy már egyszer megkértem a kezét, de szeretném még egyszer hivatalosan, gyerekek nélkül, hogy végre megtervezzük az egészet.

Corával megbeszéltem, hogy átjön egyik este, míg én járőrözöm a fiúkkal és elkészíti Lorint, de nem mond neki semmit.
Anyáékkal is megbeszéltem, hogy vigyázzanak Sarahra és Mattre.

Miután én elkészülődtem Nate-nél elmentem Lorinért. Láttam, hogy nem érti az egészet és Cora sem mondott neki semmit.
- Hova megyünk? – kérdezte kíváncsian.
- Meglepetés! – vágtam rá. – Gyere, majd meglátod.
- De mi lesz a kicsikkel? – nézett rám félve.
- Szóltam anyáéknak, már bent van náluk. Különben is most alszanak. Ígérem pár óra múlva megjövünk, fel sem fog tűnni nekik. – mosolyogtam rá biztatóan.
- De még soha nem hagytam őket itthon. – felelte szorongva.
- Lorin, ha valami van, anyáék felhívnak, nem megyünk messzire. – de édes ahogy aggódik értük.
- Biztos?
- Biztos! Gyere. – fogtam meg a kezét és húztam ki a kocsihoz.

Miután beültünk a kocsiba, elhajtottam a tengerpartra, oda ahol megmondtam neki, mi lesz velünk, ha összekötődünk.
Először meglepődött, hogy idehoztam, majd elmosolyodott.

- Szeretem ezt a helyet. Itt jöttem rá, hogy mennyire szeretlek és ha kell képes lennék meghalni érted. – mosolygott rám miközben átölelt.

- Nagyon szeretlek. – néztem a szemeibe, majd megcsókoltam. Csak egy kis csókot akartam neki adni, de amint összeért a szánk, már nem bírtam magammal. Pillanatok alatt a homokban találtuk magunkat és elkezdtük vetkőztetni egymást. Most voltunk először együtt, mióta megszülettek a picik. Nagyon hiányzott már Lorin, nehéz volt ez a két hónap számomra. Minden nap kívántam szerelmemet, de tudtam hogy nem szabad.
Nemcsak a szülés miatt, hisz amúgy is császározták, hanem azért is mert tudtam most a gyerekeinknek van szüksége rá.

Pár perccel, vagy órával később pihegve feküdtünk egymás mellett.
- Jézus, még jó hogy nem látott meg senki. – mondta zavartan, mikor rájött, hogy mit tettünk és hol.
- Nyugi, nem jár erre senki. – néztem rá mosolyogva. – Lorin?
- Igen? – nézett a szemembe.
- Hozzám jössz feleségül? – kérdeztem kicsit izgulva.
- Ezt még kérded? Ha gondolod akár holnap összeházasodhatunk. – mosolygott rám. – Bár már el vagyok jegyezve, a vőlegényemet is meg kellene kérdezni, neki mi a véleménye. – kacagott rám.

- Ha akarod most rögtön elrángatlak egy paphoz. – nevettem vissza. – Nagyon szeretlek. – mondtam most már komolyan, miközben összeérintettem a homlokomat az övével.
- Én is nagyon szeretlek. – suttogta vissza. – Mit szólnál egy hónap múlva, itt a tengerparton, te, én, a gyerekek és a barátok… ja és egy pap.
- Rendben, alig várom már. – csókoltam meg.

Kezdtünk volna bele lendülni, mikor hirtelen megcsörrent a telefonom.
- Igen? – vettem fel.
- Szia édesem, nem akarok zavarni, de mikor jöttök? Matti teli torokból üvölt. – kérdezte félénken anyám. – Azt hiszem, Lorint akarja. – mosolyodott el.
- Máris megyünk. – mosolyodtam el én is. Szerelmem kérdő pillantására csak egy szóval válaszoltam. – Matt.

4 megjegyzés:

demon írta...

szia ez frenetikus gratula
puszy

kija írta...

szia!
bocsi , h már nagyon régen írtam komit csak mostanság nagyon tele volt az életem . nekem nagyon tetszett . bár szerintem lorinnak nem lehet több gyereke egy ilyen " baleset " után . de nagyon jól ki volt találva . de most carolinet még jobban gyülölöm , mint az elején . a másik történeted is nagyon jó remélem abból is meg ebből is hamar lesz friss.
kija

Nina20 írta...

Szia,

Nagyon jó alig várom a folytatást

Nina

Bella írta...

Szia nagyon tetszett ez a fejezet is.. és kíváncsi vagyok a folytatásra, hogy mint alakulnak a dolgok :)
siess a kövivel. Puszi:Bella