Egy farkas szerelme: Lorin gyerekkori balesete óta, látja mások jövőjét, amit persze mindenki elől titkol. A balesetben elveszti a szüleit, így ezután nagybátyja neveli, akinek a munka a mindene. Így Lorin hamar megismeri a magányt és megtanul önállóan élni. Élete egyik pillanatról a másikra változik meg, mikor új helyre költöznek, ahol az iskolában megismeri Damient és barátait.


Egy új élet reményében: Amy nem éppen egy átlagos lány. Kinézetre 18 a valóságban 87 éves. Mégsem vámpír vagy alakváltó, csak egy ember! Akinek élete abban a pillanatban megváltozik, amint Forksba érkezik.

Novella: Egy lányról, Zoéról szól, aki szülei halála után egy nyár erejéig La Push lakója lesz. Lehet, hogy ott is marad?



2011. február 24., csütörtök

Sziasztok!

Köszöntök mindenkit az oldalon!
Már lassan egy éve gondolkozok azon, hogy nyissak egy oldalt, ahol az írásaimat megtudom mutatni bárkinek. Végül egy most olvasott fanfiction segített a döntésben.
Bárki is olvassa el "kis regényemet" nagyon fogok örülni neki.
Láttam más oldalakon kommentárokhoz kötik a fejezetek megjelenését, hát én most leszögezem, hogy nem fogom! Szerintem teljesen felesleges, akit érdekel és szeretne véleményt alkotni, az úgyis megteszi.
Természetesen bárki ír kommentárt örömmel fogadom és igyekszem rá válaszolni. Bár bevallom kezdő blogg író vagyok, úgyhogy egy kis megértést kérek! Még a szerkesztést is most tanulom.
U. i. : Ha csak egyetlen olvasóm is van be fogom fejezni a történetet!
Előre is köszönöm mindenkinek, aki elolvassa irományomat és jó olvasást!!!

Gigi

1 megjegyzés:

liiinda írta...

Szia! Először is, nagyon tetszik a sztorid, másodszor liiinda vagyok, és ha van kedved kukkants be hozzám is.http://liiindablogja.blogspot.com

És amiért már nagyon szimpi vagy elsőre, az azért, mert azt írtad a bemutatkozásba, hogy te nem fogod a komikhoz kötni a történeted feltöltésének gyakoríságát. EZ NAGYON TETSZIK, mert én is így gondolom. Az a jó, ha a magunk örömére írunk, és nem kötjük mindenféle feltételhez. Szóval, ahogy írtam nagyon tetszik a sztori, és várom a folytit. És kiteszlek a saját bloglistámba...Jó?:-)))