Egy farkas szerelme: Lorin gyerekkori balesete óta, látja mások jövőjét, amit persze mindenki elől titkol. A balesetben elveszti a szüleit, így ezután nagybátyja neveli, akinek a munka a mindene. Így Lorin hamar megismeri a magányt és megtanul önállóan élni. Élete egyik pillanatról a másikra változik meg, mikor új helyre költöznek, ahol az iskolában megismeri Damient és barátait.


Egy új élet reményében: Amy nem éppen egy átlagos lány. Kinézetre 18 a valóságban 87 éves. Mégsem vámpír vagy alakváltó, csak egy ember! Akinek élete abban a pillanatban megváltozik, amint Forksba érkezik.

Novella: Egy lányról, Zoéról szól, aki szülei halála után egy nyár erejéig La Push lakója lesz. Lehet, hogy ott is marad?



2011. december 18., vasárnap

Visszatértem!

Sziasztok!

Hát visszatértem. Sajnálom a hosszú szünetet, elég sok minden összejött az elmúlt hónapokban, de nem részletezem, úgy hiszem mindenkinek megvan a saját baja.
Remélem azért van még aki elolvassa írásaim.
Még 3 napot dolgozok, utána pedig jön a várva várt karácsonyi szünet.
Még nem gondoltam át, hogy folytatom-e a félbemaradt történeteket, vagy valami új dologgal álok elő, de azt megígérem, hogy a szünetben mindenképp felfrissítem az oldalt és teszek fel új fejezeteket vagy egy új történetet.
Puszi mindenkinek Gigi

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia máma találtam rá a blogra és az összes irásodat elolvastam nagyon tetszik az összes remélem hamar hozzod az új fejit REMEK VAGY by;Petra puszika <3

Névtelen írta...

szia máma találtam rá a blogra és az összes irásodat elolvastam nagyon tetszik az összes remélem hamar hozzod az új fejit REMEK VAGY by;Petra puszika <3

Bogi írta...

Szia ma bukkantam a blogodra és őszintén mondom teljesen megbabonázott a sztorid és az írási stílusod is imádom! Sajnálom hogy abbahagytad a blogot engem nagyon érdekelt volna a folytatás se azért remélem ez nem végleges és egyszer még leírod mi lett a történetek vége. :) a Lorin-os blogodhoz gratulálok és újabb nagy lendületet kívánok az íráshoz!
Üdv Bogi

Begovácz Maya írta...

Szia!
Igazán sajnálom, hogy nem folytattad a történeteidet mert szerintem nagyon jók voltak! Fokozatosan olvastam az írásaidat és úgy gondolom nagyon is sokat fejlödtél es nagyon szuper vagy! Tetszettek a történeteid és reménykedem folytatásban!(Lorinék története nagyon tetszett!) Drukkolok!