Egy farkas szerelme: Lorin gyerekkori balesete óta, látja mások jövőjét, amit persze mindenki elől titkol. A balesetben elveszti a szüleit, így ezután nagybátyja neveli, akinek a munka a mindene. Így Lorin hamar megismeri a magányt és megtanul önállóan élni. Élete egyik pillanatról a másikra változik meg, mikor új helyre költöznek, ahol az iskolában megismeri Damient és barátait.


Egy új élet reményében: Amy nem éppen egy átlagos lány. Kinézetre 18 a valóságban 87 éves. Mégsem vámpír vagy alakváltó, csak egy ember! Akinek élete abban a pillanatban megváltozik, amint Forksba érkezik.

Novella: Egy lányról, Zoéról szól, aki szülei halála után egy nyár erejéig La Push lakója lesz. Lehet, hogy ott is marad?



2011. május 4., szerda

20. fejezet Meglepetés

Tudom, hogy nem lett hosszú! Ígérem a szombati hosszabb lesz!


Damien szemszög

- Lorin mi a baj? – kérdeztem kicsit hangosabban, mint szerettem volna.
- Lehet… - kezdte.
- Mi? – vágtam rá türelmetlenül.
- Lehet, hogy terhes vagyok!

Egy pillanatra fel sem fogtam mit mondott. Utána pedig nem bírtam elhinni. Igaz megbeszéltük, hogy nem védekezünk, hisz a farkas családokban mindig is nehezen ment a családalapítás, ráadásul mindig csak egy gyerek születik, de hogy ilyen hamar.

- Mond még egyszer! – kértem a megerősítést.
- Valószínűleg terhes vagyok! – mosolygott rám Lorin.
Nem bírtam magammal, felkaptam Lorint és ott a fürdő közepén elkezdtem pörgetni.
- IMÁDLAK, imádlak, imádlak…
- Tegyél le! – kacagott velem.

- Mikor tudhatjuk meg, hogy biztos? – kérdeztem meg hirtelen, miközben letettem.
- Csak be kell jelentkezni az orvosomhoz és ő meg tudja mondani. – válaszolta egyből. – De ha akarod, addig is csináltathatunk tesztet.
Nem kellett kétszer mondania.
- Te hívod az orvost én hozom a tesztet! – nyomtam a szájára egy csókot és már szaladtam is, hogy megvegyem a tesztet.
- Ruhát azért vegyél fel. – kiáltott utánam.
Hoppá, azt majdnem elfelejtettem.

Mikor visszajöttem a boltból három különböző teszttel, Lorin közölte velem, hogy holnap várja a dokija és ha akarok én is eljöhetek vele.

- Még szép hogy megyek, vissza se tudnál tartani. – miközben odaadtam a teszteket. – Megcsinálod most?
- Megcsinálhatom, még úgy sem vagyok túl a reggeli pisin. – mosolygott rám.
Elindult a fürdőbe, miközben követtem. Viszont hirtelen megfordult, mire majdnem fellöktem.
- Ugye nem akarod végignézni, ahogy rápisilek ezekre? – lobállta meg a teszteket előttem.
- Nem persze. – feleltem zavartan – Kint megvárlak.

Számomra egy életnek tűnt a várakozás, pedig csak tíz perc volt. Mikor Lorin kijött egyből elé álltam, ő pedig szótlanul nézett.
- Na? – néztem rá idegesen – Lorin válaszolj már! – ezt nem lehet kibírni épp ésszel.
- Mind a három teszt pozitív. – motyogta végül.

Pozitív! Egy pillanatra azt se tudtam az mit jelent, mire leesett, hogy ezek szerint nagy a valószínűsége, hogy apa leszek.
Uramatyám! Apa leszek!
- Le kell ülnöm! – nyögtem ki és már ültem is az ágyamon.

Kicsit sokkolt ez az egész, de mikor magamhoz tértem, újra madarat lehet velem fogatni. Sőt nemcsak velem, Lorin arcáról sem lehetet letörölni a mosolyt.
Másnap az orvosnál végleg kiderült, hogy jön a baba. Életemben nem voltam ilyen boldog. Mikor közöltük a többiekkel, ők is ledöbbentek, utána meg csaptak egy bulit nekünk.

A szüleim elsírták magukat örömükben. Anyám állandóan ölelgette Lorint és gratulált neki, hogy ilyen hamar sikerült nagymamát csinálnia belőle.
Esküszöm más családban biztos nem ezt mondanák a szülők, főleg hogy a fiúk még húsz éves sincs. Az én családom mégis repesett az örömtől. Hát igen, a mi családunk soha nem lesz egy átlagos normális család.

A következő két hónap gyorsan eltelt. Szegény Lorin az elején nem jól bírta a terhességet. Rengeteget hányt és folyton szédült. Most hogy a negyedik hónapban van, kezdenek szűnni a reggeli rosszul létek.

Ma is az orvoshoz megyünk. Talán ma már megtudjuk a baba nemét. Bár nem sok az esély rá, én nagyon örülnék egy kislánynak. Egy kislánynak, aki olyan mint Lorin.
Meglepetésünkre nem ez derült ki az orvosnál.

- Na hát akkor nézzük a babát. – szólalt meg az orvos ultrahanggal a kezében. Rátette Lorin hasára a gépet és a képernyőt kezdte el vizslatni. Mi pedig hallgattuk a szívverését a kicsinek, ami számomra furcsa volt.
- Ez normális hang a babánál? – kérdeztem rá egyből, de az orvos nem válaszolt és továbbra is a gépet nézte.
- Valami baj van? – kérdezett rá aggódva Lorin.

- Nincs… de ezt nem értem? – felelte nagy nehezen a doktor.
- Mit doktor úr? – kérdezett vissza szerelmem.
- Hogy nem vettem észre? – motyogta a doki.
- Micsodát? – kérdeztem rá én is kissé erőteljesebben, aminek meg lett a hatása, mert az orvos végre rám nézett.

- Ketten vannak… ikrek.

5 megjegyzés:

Holdsugár írta...

Ez most komoly?Ikrek?Klasz!:D
Valyon ket lany vagy ket fiu, vagy esetle egy fiu es egy lany?
Nagyon kivancsi vagyok mar!:D :))
Puszi,Kini!:D

Monya írta...

Hát, ez nagyon aranyos lett.
Milyen édes volt Damien, amikor megtudta apa lesz. :D
Azt hiszem ilyen gyorsasággal már 1-2 fejezeten belül meg lesznek a kicsik, de nem is baj.Kíváncsi vagyok rá. :)
Viszont kemény dolguk lesz az biztos. Érdekel a reakciójuk, hogy mit is szólnak majd ehhez a hírhez.
Nehezen lehet a farkasoknak gyerekük, de nekik rögtön kettő is lesz... Jól megy xD

kija írta...

szia!
tudtam , tudtam , tudtam úgy tudtam. tudtam , hogy ikrek lesznek. egy kisfiú és egy kislány igaz.?nagyon jó volt
kija

demon írta...

szia gratula
lori dokija egy vak egér :P
puszy

Biuss írta...

Szia!
Nagyon imááádtam ezt a fejit! Azt hiszem hogy eddig ez a kedvencem!! *.*
És ikrek?! Na neee?! :DD Tök szupii. ^^
És hogy örültek mindketten hogy tényleg gyerekük lesz... Főleg Damien. :D
Szerintem egy kisfiú és egy kislány lesz. (: Legalábbis mindenféleképpen remélem! ::)
Várom a folytatást...
Puszii: ×Bius×