Egy farkas szerelme: Lorin gyerekkori balesete óta, látja mások jövőjét, amit persze mindenki elől titkol. A balesetben elveszti a szüleit, így ezután nagybátyja neveli, akinek a munka a mindene. Így Lorin hamar megismeri a magányt és megtanul önállóan élni. Élete egyik pillanatról a másikra változik meg, mikor új helyre költöznek, ahol az iskolában megismeri Damient és barátait.


Egy új élet reményében: Amy nem éppen egy átlagos lány. Kinézetre 18 a valóságban 87 éves. Mégsem vámpír vagy alakváltó, csak egy ember! Akinek élete abban a pillanatban megváltozik, amint Forksba érkezik.

Novella: Egy lányról, Zoéról szól, aki szülei halála után egy nyár erejéig La Push lakója lesz. Lehet, hogy ott is marad?



2011. március 24., csütörtök

Új történet!!!

Sziasztok! Ma eszembe jutott egy új történet! Alkonyat fanfiction lenne, legalábbis szerepelne benne a Cullen család! : )))

Bevezető:

A nevem Amanda, de jobban szeretem az Amy-t. 18 éves vagyok, legalábbis annyinak nézek ki! A valóságban idén töltöm be a 87-et. Hát igen, de mielőtt mindenki azt hinné, hogy vámpír, vérfarkas, alakváltó, angyal, tündér vagy bármi más vagyok, elárulom, hogy nem! Sima hétköznapi ember vagyok - kisebb génhibával.
Hívhattok mutánsnak is, mint azokban az X-men filmekben.
Egy árvaházban nőttem fel, mivel a szüleim lemondtak rólam. Kb. 10 éves lehettem mikor először észre vettem a képességem. Ja még nem is mondtam! Elszívom az emberek élet erejét! Hogyan kell ezt elképzelni?
Észrevettem, hogy a körülöttem lévő emberek - legalább is akikkel sok időt együtt töltök - egy idő után fáradtabbak, többet hibáznak, könnyebben megbetegszenek.
Na azért nem kell megijedni, senkit nem ölök meg - legalábbis nem tudok róla.
Mindenesetre ez az elszívott erő engem úgymond egészségessé és halhatatlanná tesz. Az egyetlen rossz dolog az egészbe, hogy 4-5 évente új helyre kell költöznöm. Hogy miért?
Először is nem akarom, hogy bárkinek baja essen miattam - bár mára már kifejlesztettem a képességemet, így ki-be tudom kapcsolni, de azért jobb félni, mint megijedni. 
Másodszor egy idő után észrevehető, hogy nem öregszem!
Így jelen pillanatban is új lakóhelyem felé tartok az autómmal. Már látom is a táblát: Üdvözöljük FORKSban!

Ha érdekel a folytatás, írjatok vagy csak jelezzetek, hogy tetszik és akkor jövő héttől írom ezt a történetet is! Természetesen Egy farkas szerelme történetet sem fejezem be! Szombaton hozom az új fejezetet :)

Puszi Gigi

1 megjegyzés:

Fatima írta...

Szia!
Nagyon jónak ígérkezik.
Remélem hamar lesz folytatás:D