Egy farkas szerelme: Lorin gyerekkori balesete óta, látja mások jövőjét, amit persze mindenki elől titkol. A balesetben elveszti a szüleit, így ezután nagybátyja neveli, akinek a munka a mindene. Így Lorin hamar megismeri a magányt és megtanul önállóan élni. Élete egyik pillanatról a másikra változik meg, mikor új helyre költöznek, ahol az iskolában megismeri Damient és barátait.


Egy új élet reményében: Amy nem éppen egy átlagos lány. Kinézetre 18 a valóságban 87 éves. Mégsem vámpír vagy alakváltó, csak egy ember! Akinek élete abban a pillanatban megváltozik, amint Forksba érkezik.

Novella: Egy lányról, Zoéról szól, aki szülei halála után egy nyár erejéig La Push lakója lesz. Lehet, hogy ott is marad?



2011. április 22., péntek

1 díjam!!!

Sziasztok, meg kaptam az első díjam!


 
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!
 
1. Nagyon szépen köszönöm: Asleynek, HelloKittynek, Brigi Bogyónak és Fancsynak! Mindegyikük elküldte nekem, ami nagy öröm számomra :)
 
2. Megtörtént!
 
3. Ime 7 dolog rólam:
- imádom a csokoládét (nem telik el nap, hogy ne ennék, hála az égnek nem látszik rajtam) :)
- óvónő vagyok - így naponta 32 gyerekem van!
- két kutya és egy macska tulajdonosa vagyok
- imádok írni - jelenleg két történetet írok, de már egy harmadik is jár az agyamba
- fanatikus olvasó vagyok (jelenleg a Harry Pottert olvasom)
- koszorúslány leszek egy júliusi esküvőn
- imádom az Alkonyatot, az első részt kb. tízszer láttam!
 
4. Bocsi mivel nem tudom, hogy kell a nevéhez a linket csatlakoztatni, így kiírom a linkcímet
 
5. Megtörtént!
 
Még egyszer nagyon szépen köszönöm mindenkinek! Nélkületek ez nem sikerült volna :)

5 megjegyzés:

Biuss írta...

Szia!(:
Jujj, hát ezt köszönöm!!! (:
Nagyon nagyon köszönöm! (:
Puszii.

Biuss írta...

Szia mégegyszer... (: Visszaküldöm neked is ezt a díjat,mert még ezerszer is megérdemled!!! (:
Puszii

Monya írta...

Szia!

Jaj, hát nagyon szépen köszönöm!! :) Annyira örülök neki! :D
Puszi:
Monya

Sz Kriszti írta...

Szia!
Nagyon szépen köszönöm (:
Puszi. Q.

demon írta...

szia nagyon szépen köszönöm